جوان شيشه‌اي دوست خود را كشت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جوان شيشه‌اي دوست خود را كشت
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 14
نویسنده : مولوی
مرد جواني كه معتاد به مواد مخدر شيشه است در يك درگيري دوست خود را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند.

به گزارش فارس، ساعت 10:30 روز 21 مهر مأموران كلانتري 141 شهرك راه‌آهن از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي در جريان يك فقره درگيري در پاركي واقع در منطقه دهكده المپيك قرار گرفتند.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسي‌هاي مقدماتي مشخص شد كه جواني 29 ساله به نام شهرام بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده و جوان ديگري نيز به نام هادي 23 ساله به علت اصابت ضربه چاقو و براي مداوا به بيمارستان منتقل شده است.

با حضور بازپرس شعبه دوم ويژه قتل دادسراي امور جنايي، عوامل تشخيص هويت و تيم بررسي صحنه جرم و انجام تحقيقات و تشكيل پرونده مقدماتي، به دستور شاهنگيان جسد مقتول به پزشكي قانوني منتقل و پرونده نيز جهت رسيدگي تخصصي در اختيار كارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز نحقيقات كارآگاهان اداره دهم از هادي 23 ساله كه در روز حادثه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود، وي به كارآگاهان گفت: من به همراه مسعود، شهرام و تعداد ديگري از بچه‌ها در داخل پارك نشسته بوديم؛ در حدود ساعت 9 صبح بود كه قصد خداحافظي از همديگر را داشتيم كه ناگهان مسعود با يك چاقو دست چپ مرا مجروح كرد كه به علت خونريزي شديد دچار ضعف بدني شده و روي زمين افتادم؛ پس از اين صحنه مسعود به سمت ساير بچه‌ها حمله كرد و آنها نيز شروع به فرار كردند و مسعود با چاقو به سمت شهرام دويد و ديگر متوجه هيچ چيزي نشدم.

با تحقيقات و اطلاعات بدست آمده از شاهدان روز حادثه كه همگي به اتفاق مسعود را در تعقيب شهرام مشاهده كرده بودند، شناسايي و دستگيري مسعود در دستور كار كاراگاهان قرار گرفت.

كارآگاهان اداره دهم در ادامه تحقيقات خود اطلاع پيدا كردند كه مسعود به علت تصادف با يك دستگاه خودروي سواري در اتوبان همت دچار شكستگي از ناحيه دو پا شده و در حال حاضر در بيمارستان است.

پس از پايان طول دوره مداوا در بيمارستان متهم به دستور بازپرس پرونده و براي تحقيقات در اختيار كاراگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

مسعود پس از انتقال به پليس آگاهي، در اظهارات اوليه خود منكر هرگونه ارتكاب قتل شد و تنها به مجروح كردن هادي اعتراف كرد.

او در اظهارات اوليه خود در زمان انكار قتل به كارآگاهان گفت: من هيچ كسي را نكشته‌ام؛ تمامي كساني كه مرا به عنوان قاتل معرفي كرده‌اند با من دشمن هستند و چون در اين شهر تنها هستم مي‌خواهند گناه قتل را به گردن من بيندازند.

در ادامه تحقيقات مشخص شد كه مسعود از 2 سال پيش به تهران آمده اما سال‌ها پيش از آمدن به تهران، به مصرف موادمخدر اعتياد پيدا كرده و در مجموع مدت هشت سال است كه به مصرف موادمخدر اعتياد دارد و در چند ماهه اخير مصرف شيشه را آغاز كرده است.

متهم درباره نحوه آشنايي خود با مقتول، هادي و ديگر افرادي كه در اين پرونده به عنوان شهود پرونده او را به عنوان قاتل شهرام معرفي كرده‌اند، گفت: براي اولين بار مسعود و ديگر بچه ها را در داخل پارك ديدم؛ آنها نيز مانند من مكان و كار مشخصي نداشتند و همانند من به مصرف موادمخدر اعتياد داشتند و همين موضوع باعث آشنايي اوليه من با آنها شد؛ پس از آن نيز، آشنايي و دوستي ما هر روز بيشتر شد و بيشتر ساعت‌هاي روز را با يكديگر سپري مي‌كرديم.

با وجود آنكه مسعود در طول تحقيقات تلاش داشت تا خود را بيگناه معرفي كند، اما سرانجام در برابر مجموعه دلايل و مدارك ارائه شده از سوي كاراگاهان لب به اعتراف گشود و در اولين اعتراف خود به قتل، به كارآگاهان گفت: آنقدر شيشه مصرف كرده بودم كه نمي‌دانستم چه كار مي‌كنم.

متهم در ادامه اعترافات خود به كارآگاهان گفت: از سه روز قبل از زمان حادثه پياپي شيشه مصرف كرده بودم و در روز حادثه نيز از ساعت‌ها قبل از روشنايي هوا در داخل پارك در حال مصرف شيشه بودم و لحظه‌اي كه با چاقو به بچه‌ها حمله كردم اصلاً نمي‌دانستم كه چه مي‌كنم. اصلا به ياد نمي‌آورم كه من و شهرام چگونه و از كجا به كنار اتوبان رفته و در كنار زير پل زيرگذر او را با چاقو كشته‌ام؛ تنها در يك لحظه خودم را روي سينه شهرام و در حال ضربه زدن با چاقو مشاهده كردم.

متهم درباره نحوه تصادف خود در اتوبان نيز به كارآگاهان گفت: پس از آنكه متوجه شدم كه چه كاري كردم تصميم گرفتم تا خودم را نيز با چاقو بزنم اما ترسيدم و چاقو را به گوشه‌اي پرتاب كردم؛ براي همين و به قصد خودكشي به وسط اتوبان رفته و به ياد ندارم كه با چه ماشيني تصادف كردم تا اينكه در بيمارستان و در حاليكه هر 2 پايم شكسته بود به هوش آمدم.

سرهنگ عباسعلي محمديان، گفت: در حال حاضر تحقيقات تكميلي درباره اين پرونده در دستور كار كارآگاهان قرار گرفته و متهم پرونده با صدور قرار بازداشت موقت در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: